oh ya, mungkin ada yang terkejut dengan aku. tanpa intro. aku terus menulis tentang cerita aku. ibaratkan aku yang dilahirkan tanpa nama. lahit seperti kain putih yang tunggu masa untuk conteng dan diwarnakan. samada hasilnya akan gempak yang boleh ditayangkan di klcc ataupun hasilnya macam skrap sampah yang layak menjadi pembungkus nasi lemak untuk dijual setiap pagi.

maaf sayang. aku bernama akhirnya. panggil sahaja aku; white. simple dan mudah. ataupun aku nih lelaki yang berkulit putih macam orang putih. sekarang nih pun dah ramai orang melayu yang hendak jadi macam orang putih. ah, pedulikkan dengan mereka. itu hidup mereka. aku tak nak masuk campur. bak cara hidup di KL nih. my your own business. keep your ass.

umur aku dalam lingkungan lewat 20-an. masih mencari erti hidup yang sebenar. mungkin kais pagi makan pagi dan kais petang makan petang. menjadi rezeki ko kotaraya metropolitan yang penuh dengan onak duri luka lara. hidup di Kl nih, sapa yang pandai ambil peluang dengan cepat. boleh hidup. kalau lambat macam siput, selamat tinggal babeh !

thats all folks, sebagai permulaan sedikit intro tentang aku. bila ada mood aku akan tulis lagi tentang aku.

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home